BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 3, 2011

Regatta Kayak Terbuka UPSI

Letih , penat, but happy dgn sume kayakers Universiti Malaya.. Tahniah utk Pasukan kayak UM yg telah banyak memberi sumbangan dan kemenangan dalam Regatta Kayak UPSI 2011..insyaAllah kita akan memperbaiki pencapaian dalam apa juga acara yg kita ambil akan datang..Kepada pasukan acara sprint, tahniah kerana banyak menyumbang pingat dan kemenangan buat UM..kita mampu meraih lebih banyak pingat...yg penting usaha dan berlatih bersungguh-sungguh dalam acara yg akan dipertandingkan kelak..



********************


Terutamanya kepada rakan2 pasukan Polo UM, tahniah juga diucapkan..walaupun kemenangan besar kita tidak kecapi..tetapi semangat pasukan dan kesukanan itu yang kita nak..banyak pengalaman yg kita peroleh dlm kejohanan nih..walaupun kita bermain dalam acara terbuka, yg kita tahu, mmg tak sama level dgn team2 lain yg mmg gah dgn acara nih..terutamanya dr team Johor, KL dan lain2...ape2 pon, kita masih berpeluang utk membaiki pencapaian kita dalam kejohanan akan dtg..Good work! good game! good spirit! congratez!



Team Polo UM bersemangat tinggi..berani lawanlah!



  • Acara   : Regatta Kayak Terbuka UPSI 2011
  • Tempat : Tasik Proton City Tanjung Malim Perak
  • Tarikh   : 1-3 April 2011

Team Polo UM mendapat tempat ke-4 dalam kejohanan..ape2 pon...tahniah diucapkan..kami bangga dengan anda semua!!!


P/S: Lepas nih fokus utk Sukan MASUM..dalam bulan Jun..Acara polo takde.. tp acare sprint kami nak sapu semua nnti..hehe...Good luck UM!












0 comments: